Wednesday, October 20, 2010

Upgrade tahap DIY



Sama ada budak ni berbakat besar mahupun mempunyai ilmu seni yang mendalam,itu gua tak pasti.
Yang gua pasti tahap upgrade dia tidak layak untuk memohon ISO9001 mahupun kelulusan dari pihak sirim.
Bakat dan ilmu yang diajar di sekolah ketika waktu pendidikan seni visual memang diguna pakai sebaik mungkin oleh beliau bagi memastikan impian nya tercapai...


Dari ini.



Menjadi begini




Mungkin faktor kualiti warna atau waktu atau kualiti jenama semburan itu sendiri yang buat rim dan tayar beliau seakan akan disembur pada kadaran yang sederhana.Jangan macam tu beroo.Impian lu dah cukup murni dah.Yang lain semua dah ngam.dah ok.

Macam gampang!!!!
Lu nanti bagitahu gua lah hari jadi lu bila.Senang gua nak buat perkiraan.
Gua boleh rasanya.
Bukan gua tak supprot lu nak berseni da kreatif.Tapi macam tak kena lah.
Bahaya tau upgrade upgrade ni.
hik hik hik..

No comments:

Post a Comment