Saturday, January 16, 2010

Gerak Khas #2




Ni lagi satu buat gua tak sedap hati.Ada ke patut gua dah semangat nak belajar boleh pulak jadual bertindih.haish.Itu jam lepas gua tengok je ini kes,gua terus pergi gegar pejebat pengurusan.Gua terang sama itu kakak kaunter masalah gua.


Baru je gua cerita boleh pulak dia pergi marah marah gua.Depan junior gua pulak tu.Gua mendidih.Gua berdiri atas meja dia.Gua terajang muka dia.Tersembam kakak tu gua tengok.Berdarah jek hidung.Gua buat cool je.Gua nampak dia cuba cuba nak bangun lagi.

Gua xbagi can.Gua hayun menggunakan siku gua tepat ke sasaran.Gua nampak banyak jugak darah keluar.Gua dah mula panik.Gua blah.Tak tunggu lama.

Baru selangkah,gua kena panggil.

"Dik,adik kena isi borang gugur tambah subjek dahulu.kemudian adik mintak sain pensyarah adik dan mentor adik ya?"

"Baik kak.Itu sahaja ya?"


Maka semua kembali seperti biasa di kemudian hari.
Id gua selamat.Duit gua jimat.

4 comments:

  1. HAHAHA mmg gile babi ganas laaa abg botak neyh :P terasa macam baca komik plak baca blog awak neyh. yey yey titew ukew! hahahahaha

    ReplyDelete
  2. haha..ntah2 akk tu yg debik ko..huhu

    ReplyDelete
  3. yeye oo je ko hempak akak kerani 2....

    ReplyDelete